کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اتوماسیون، جایگزین تعداد زیادی نیروی کار انسانی می شود

شهرهای در معرض خطر

به گزارش سافت گذر، دانشمندان پیش بینی کرده اند که اتوماسیون یا ماشینی شدن کارها، جای بسیاری از مشاغل را می گیرند که گروهی از محققان در انگلستان، تأثیرات این پدیده را بر زندگی انسانها مشاهده کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که ممکن است این کشور از اتوماسیون، ضررهایی ببیند.

هوش مصنوعی اتوماسیون تکنولوژی فناوری

این تیم تحقیقاتی آینده انگلستان در سال 2018 را مشاهده کردند و تعیین نمودند که بسیاری از مشاغل فعلی به خاطر هوش مصنوعی، جایگاه خود را از دست خواهند داد. آنها همچنین به این نتیجه رسیدند که 20.2 درصد تمام کارگران در سال 2030، در 63 شهر بزرگ این کشور، جای خود را با کارگران ماشینی عوض خواهند کرد.

این مقدار، به معنای 3 میلیون و 600 شغل است و به نظر می آید شهرهایی که ثروتمند کمتری دارند، از اتوماسیون بیشتر متضرر می شوند.

البته اتوماسیون باید در کارهای مدیریتی مانند مدیریت فروش، مدیریت ارائه خدمات به مشتریان و . . . تأثیرگذار باشد که اگر این اتفاق رخ دهد، 30 درصد شغلها در شهر منسفیلد متأثر خواهند شد. همچنین، حدود 16 درصد از کارگران در شهر ناتینگهام شایر، در بخش فروش کار می کنند و این در حالی است که با اتوماسیون، از هر 10 نفر، 1 نفر شغل خود را به عنوان مدیر حفظ خواهد کرد.

ساندرلند، ویک فیلد، استوک و دون کستر نیز همچون شهر منسفیلد از اتوماسیون تأثیر می پذیرند. به علاوه، آکسفورد و کمبریج، حدود 13 درصد نیروی کار انسانی خود را از دست می دهند که این بیانگر پذیرا بودن کمترین تأثیر نسبت به دیگر شهرهاست.

هوش مصنوعی اتوماسیون تکنولوژی فناوریط

تأثیر جهانی

این گزارش تنها به بیان تأثیرات اتوماسیون در انگلستان نپرداخته است. آمار از بین رفتن مشاغل در دیگر کشورها مانند آمریکا هم، چنان به نفع انسانها نیست. در گزارشی که در سال 2017 منتشر شد، پیش بینی می شود که 30 درصد کارها در انگلستان، طی 15 سال آتی، ماشینی خواهند شد.

در آمریکا نیز آمار 33 درصدی از بین رفتن شغلها که بیان می شود تا سال 2030 اینگونه باشد، به 47 درصد در سال 2033 می رسد. در جنوب آسیا نیز حدود 137 میلیون کارگر (در سالهای 2030 تا 2033) به خاطر ماشینی شدن کارها، شغل خود را از دست می دهند.

اتوماسیون به نظر می رسد تنها روی کارهای مدیریتی تأثیرگذار نباشد. اگر بخواهیم به صورت جهانی این پدیده را بررسی کنیم، باید بگوییم کارکنان زیادی در بخش حمل و نقل عمومی، فناوری های لوجستیکی و پزشکی نیز جای خود را به ربات ها خواهند داد.

بر اساس این گزارش، اتوماسیون بر کارهایی بیشترین تأثیر را می گذارد که تقریباً روزانه یک کار مشابه را انجام می دهند. در سمت دیگر میدان، کارهایی که به هوش و مهارت های شناختی نیازمندند، می توانند امیدوار باشند که اتوماسیون به این زودی ها سمت آنها نخواهد آمد.

بر خلاف عده ای که به دنبال سنگ اندازی در مسیر اتوماسیون هستند، کارشناسان بر این باورند که باید سیاست هایی وضع شود که انسانها بتوانند در کنار ربات ها به کار کردن بپردازند.

یکی از نمایندگان پارلمان شهر منسفیلد، به روزنامه گاردین گفته است که باید خود را برای رویارویی با مشکلات اتوماسیون آماده کرد و در بخش آموزش نیز باید سرمایه گذاری نمود.

چندین کارشناس نیز بر این باورند که آموزش و کسب آمادگی، بهترین راهکارها برای مقابله با مشکلات احتمالی اتوماسیون است. در کانادا، دولت این کشور و حتی چندین کمپانی خصوصی، در این زمینه سیاست هایی اعمال کرده اند.

البته، آموزش، تنها راه مقابله با اتوماسیون نیست. بلکه برنامه ریزی برای کسب درآمد از طریق ربات ها و وضع سیاست های مالیاتی بر آنها، می توانند راههای دیگری باشند.

بهرحال، اینکه زندگی ماشینی خواهد شد، امر مشخصی است و دلیل این اتفاق نیز، گسترش استفاده از هوش مصنوعی و ربات ها است.

باید این حقیقت را قبول کنیم که اتوماسیون، به زودی رخ خواهد داد و اگر می خواهیم افراد زیادی شغل خود را از دست ندهند، باید برنامه ریزی های مناسبی صورت گیرد.



منبع: futurism.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40482 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/11/19 تعداد مشاهده: 3592
سافت گذر